2007-07-13

Möjligheter

Jag har funderat lite av och till på vad jag egentligen ska göra med den här jäkla extrabloggen. Som det är just nu ligger den bara och tar upp plats i elektronrymden – inte överdrivet mycket, måste erkännas, men ändå. Men ett par tankar har jag:

  • Ha den liggande som reservblogg om LJ skulle gå ner eller changera för mycket. Det gör ju ingen skada.
  • Dela upp saker på så vis att jag använder LJ som social nätverksplats för allmänt bludder och postar djupare och mer genomarbetade tankar och essäer här. (Vilket antagligen inte skulle göra någon skillnad för hur ofta jag postar här.)
Nu är frågan: har jag egentligen något att säga på någotdera stället? Har jag tid och energi att underhålla två bloggar, eller ens en blogg?

Det får framtiden utvisa. Nu har jag tagit så lång paus jag hinner, så nu måste jag återgå till arbetet.

Inga kommentarer: